Деякі ЗМІ знімають свої платні програми та створюють нові канали, щоб інформація про війну в Україні була доступною для читачів там і в росії.
Незважаючи на те що багато видавців вирішили скасувати свої платні екрани, щоб безкоштовно висвітлювати пандемію, їхні звіти щодо росії та України знаменують собою іншу стратегію, де видавці – зокрема Dow Jones, Financial Times, The Economist і The Washington Post – надають вільний доступ для певних країн. І хоча це, здається, не впливає на велику кількість читачів (а отже, спричиняє значні збитки для бізнесу), це приклад того, як інформаційні організації визнають свою місію під час кризи.
Ключові висвітлення FT про Україну можна читати безкоштовно. Джон Слейд, комерційний директор Financial Times, сказав: “Частиною нашої місії та мети є забезпечення людям доступу до гарної журналістики в складні та важкі часи, тому робимо це безкоштовно… Попри те що нам не платять, ми вважаємо, що для нашої журналістики корисно йти в місця, де, можливо, важче знайти безкоштовну журналістику чи відкриту незалежну журналістику”.