Перший дорожній суперкар з двигуном V6 представила Ferrari

У лінійці Ferrari з’явився новий гібрид. Зовні схожа на SF90 Stradale, берлінетта 296 GTB — це перший дорожній автомобіль італійської марки з двигуном V6. До цього “шістки” Ferrari були прерогативою лише формульних болідів, спортпрототипів і машин, що випускалися іншими брендами. Обіцяно, що новинка розганяється до першої “сотні” за 2,9 секунди, а її максимальна швидкість становить більше 330 кілометрів на годину.

Двомісну берлінетту в Ferrari називають “революційною”, адже, по суті, вона відкриває для марки новий сегмент. У назві суперкара зашифровані перші цифри об’єму двигуна (2992 кубічних сантиметри), число циліндрів і позиціонування — задоволення від водіння укупі зі зручністю щоденної експлуатації. Абревіатура GTB зазвичай використовується Ferrari саме для таких машин, швидких і потужних, але при цьому готових до подорожі через континент.

Двухдверка ще примітна і тим, що на ній вперше для дорожніх машин встановлений двигун V6. Агрегат розроблений з чистого аркуша, має обсяг три літри, колінчастий вал з азотованої сталі, турбокомпресори IHI в розвалі блоку (схема Hot-V) і видає 663 кінські сили. Між ДВС і восьмиступінчастим «роботом» DCT до того ж вбудований формульний електромотор MGU-K потужністю 167 сил і 315 Нм, так що сумарна віддача гібридної установки досягає 830 сил і 740 Нм моменту.

Електромотор живиться від батареї ємністю 7,45 кіловат-години. Вона розташована в підлозі, складається з 80 осередків і в одному блоці об’єднує силову структуру і охолоджуючий контур, а тому більш компактна, ніж у SF90 Stradale. Берлінетту можна заряджати від мережі і за допомогою перемикача eManettino вибирати один з чотирьох режимів роботи її силової установки — від повністю електричного eDrive (запас ходу 25 кілометрів) до високопродуктивного Qualify, в якому батарея віддає більше енергії, ніж отримує назад.

До ста 296 GTB розганяється за 2,9 секунди, до 200 — за 7,3. На берлінетті вперше в галузі використовується шестипозиційний датчик Chassis Dynamic Sensor (вимірює прискорення і швидкість обертання по трьох осях), який разом з новим контролером АБС evo дозволяє точніше дозувати гальмівне зусилля на задніх колесах. Так, для уповільнення з 200 кілометрів на годину машині потрібно 107 метрів — це відстань на 8,8 відсотка коротше, ніж у F8 Tributo. Максималка 296 GTB становить 330 кілометрів на годину, а домашню трасу Фіорано суперкар проходить за 1: 21, всього на дві секунди повільніше SF90.

Аеродинамічне опрацювання купе вийшло на новий рівень, і вперше активні елементи тут використовуються не для зниження опору повітрю, а для збільшення притискної сили. Підйомний спойлер берлінетти виконаний в стилі LaFerrari і створює притиск, еквівалентний 100 кілограмам. При цьому загальне навантаження на задню вісь з опціональним пакетом Assetto Fiorano досягає 360 кілограмів. Гальма суперкара охолоджуються так само, як на SF90, — через спеціальні канали, відлиті прямо в супортах.

Цифровий кокпіт дводверки розвиває ідеї, закладені SF90, і базується на принципі когерентності, тобто взаємозв’язку окремих його елементів. Наприклад, у вимкненому стані всі екрани на панелі стають повністю чорними — модна на сьогоднішній день shy tech — проекційний дисплей захований в оббивку з дорогої шкіри, а решітки динаміків зроблені не з металу, а термопластика під колір передньої панелі.

Початковий Ferrari 296 GTB коштує 269 000 євро. При замовленні пакету Assetto Fiorano з налаштованими під трек амортизаторами Multimac, закрилками на передньому бампері, що дають 10 кілограмів притиску, безліччю деталей з вуглепластика зовні і всередині, а також заднім екраном з полікарбонату Lexan ціна зросте до 302 000 євро.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *