Компанія Heinz використала арт-генератор на основі штучного інтелекту, щоб створити розумну демонстрацію повсюдності свого бренду у відділу приправ.
Команда маркетингу компанії ввела серію загальних підказок, пов’язаних із кетчупом, у сучасний алгоритм машинного навчання дослідницької групи OpenAI Dall-E 2, який створює моторошно деталізовані зображення з простого введення тексту.
Результати повсюди — від пляшки з неоновим відтінком, у стилі фільму «Трон», до милої ємності у формі собаки, — але єдина спільність полягає в тому, що більшість, здавалося, перейняли окантування, форму та напис торгової марки Heinz.
Кампанія на основі штучного інтелекту є продовженням минулорічної вправи Heinz, під час якої випадкових людей попросили намалювати звичайну пляшку кетчупу. Ці результати також мали тенденцію включати знаковий логотип. З огляду на те, що Dall-E 2 навчено на сотнях мільйонів зображень, які люди опублікували в Інтернеті, не дивно, що він відображає уявлення громадськості про пляшку кетчупу.