Облаштування офісу: поради

Облаштування офісу: поради

$IMAGE1-left$ Облаштування офісу – це важливе питання в організації робочого процесу в компанії. Абсолютно всіх і завжди оточують офісні меблі, тому до їхнього вибору треба підійти свідомо. Але перш, ніж купити офісні меблі, потрібно врахувати кілька рекомендацій, які і полегшать ваш вибір.

Поради, які допоможуть вдало купити офісні меблі

Планування і розподіл на зони. Перш ніж ми перейдемо безпосередньо до порад, варто відмітити одну річ. Щоб позбутися від зайвих проблем з облаштування офісу – краще замовити дизайн проект офісу від меблевої фабрики. Команда дизайнерів запропонує вам варіанти оформлення, а фахівці виготовлять меблі спеціально під проект.

Якщо ви все-таки вирішили облаштовувати офіс самостійно, краще поділити його на зони. Якщо мова йде про кабінети – то тут все набагато простіше. Для комп’ютерної зони крім офісних столів і стільців достатньо буде тумби для техніки і компактної одежної шафи. Для бухгалтерії – необхідно купити шафу для документів. В кабінети інших співробітників можна поставити шафу поменше, або зовсім обійтися без неї.

Якщо ви ухвалили рішення облаштовувати офіс за принципом open space, тут роботи додасться. Простір дозволяє купити офісні столи великих розмірів. Але потрібно подбати про зонування приміщення. За допомогою шаф для документів і одежних шаф можна створити кордон і перегородки. Але необхідно стежити за ергономічністю і функціональністю.

Вам легше буде вибрати кухню для офісу, якщо Ви будете знати її планування.

$IMAGE2-left$ Кількість і “текучка” персоналу. Від того, скільки співробітників у вашій фірмі залежить набір офісних меблів. Наприклад, якщо у вас невеликий колектив, то пари одежних шаф буде досить. Якщо немає – є сенс придбати великі шафи для одягу. Коли потрібно розсадити велику кількість людей в одному приміщенні, то офісні столи закуповуються компактні. Розмір офісного столу підбирається індивідуально, якщо ви вирішуєте купити меблі під замовлення.

Деякі керівники підбирають меблі під конкретного співробітника. Але якщо в компанії простежується “текучка” або якась вакансія, то з’являється, то зникає – подібне рішення буде нераціональним.
Коли людина постійно працює за одним робочим місцем – вона дбайливіше до нього ставиться. У будь-якому випадку, краще закупити меблі з якісних і міцних матеріалів – так вони прослужать довше.

Переїзди. Якщо Ви розумієте, що компанія може змінювати своє місце розташування – це зовсім не означає, що і меблі потрібно буде закуповувати заново. Просто потрібно підбирати варіанти корпусних меблів, які легко зібрати і розібрати. При цьому, матеріал повинен бути міцним, щоб витримувати транспортування.

Якщо офісне приміщення належить компанії і міняти місце розташування не входить в плани – можна вибирати меблі іншого формату. Яку важко розібрати, але яка краще вписується в приміщення і є більш функціональною. Наприклад, вбудовані шафи-купе.

Дотримуючись пунктів з цього імпровізованого плану, вам буде набагато легше купити офісні меблі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *