Облаштування маленьких кабінетів: корисні поради

Облаштування маленьких кабінетів: корисні поради

Дуже часто невеликі компанії стикаються з проблемою невеликих кабінетів. У таких приміщеннях досить складно поставити багато меблів. У цій статті ми розглянемо, які елементи є необхідними і як заощадити дорогоцінний простір.

Як купити відповідний офісний стіл

Отже, базові меблі – це стіл і стілець. Саме ці два предмети повинні бути максимально зручними – адже вони становлять безпосередньо робоче місце вашого співробітника. Що стосується столу – тут логічніше купити модель з виїмкою. По-перше, таким чином, ви врахуєте правила ергономіки: за таким столом зручніше працювати. По-друге, таке рішення економить простір навіть в робочий час, коли за столом сидить людина.

Іншим аспектом питання покупки офісного столу є вибір моделі. Зокрема мова йде про наявність тумбочки. З одного боку може здатися, що таке рішення найбільш оптимальне – виходить два в одному. Але з іншого боку, стіл може виявитися занадто громіздким та великим і не вписатися в простір. Ідеальним виходом буде покупка окремої тумбочки на коліщатках, наприклад, яку можна вільно пересувати офісом.

Офісний стілець: яка модель краще

Коли мова заходить про стільці – тут все трохи складніше. З точки зору комфорту найкраще замовити спеціальні комп’ютерні крісла. Але вони через свою габаритність займають занадто багато дорогоцінного місця. Хорошим рішенням буде купити якісний офісний стілець. Він досить зручний і досить компактний. Забезпечивши такими стільцями кабінет – ви неабияк заощадите дорогоцінну площу. І природно, коли когось зі співробітників не буде на місці, стілець відмінно сховається під стіл.

Офісна шафа для документів або тумба

Важливим аспектом облаштування робочої зони є місце, де співробітники зможуть зберігати документи. При цьому потрібно враховувати специфіку роботи вашої компанії. Адже сучасний документообіг поступово переходить в електронний формат, так що у багатьох фірм вся необхідна інформація знаходиться в комп’ютерах. Якщо у вашій компанії так само – тоді ви можете обійтися без покупки офісної шафи для документів.

Але тумбочка буде не зайвою. Незважаючи на електронний документообіг, деякі документи повинні бути в друкованому вигляді та зберігатися певний час. Щоб було де їх зберігати – не зайвою буде така тумбочка з ящиками. Сюди можна складати не тільки папери, але і різні офісні дрібниці типу канцелярського приладдя. Дуже зручно і практично. А зверху можна розмістити офісну техніку – наприклад, принтери або телефони. Таким чином, не потрібно буде захаращувати стіл. А з урахуванням того, що кабінет маленький, таку тумбочку можна поставити так, що людина зможе дотягнутися до роздруківок, не встаючи з місця.

Чому обов’язково потрібно купити одежну шафу

Одежна шафа – ось той елемент меблевого простору, без якого точно не обійтися. Річ досить габаритна, тому з її розміщенням можуть виникнути проблеми. Ми рекомендуємо замовити моделі компактні, які виглядають естетично. У будь-якому випадку, фахівці фабрики можуть виготовити меблі на замовлення з огляду на певні параметри.

Пам’ятайте, що без одежної шафи в офісі точно не обійтися. Природно, якщо у Вас є окреме приміщення, яке використовується в якості вбиральні – це відмінно. Правда краще, якщо співробітники не будуть думати, чи не забрав хто-небудь помилково їхнє пальто. Звичайно, можна поставити і стандартну вішалку для одягу – це і дешевше, і практичніше.

Майте на увазі: краще, щоб особисті речі співробітників були приховані від сторонніх очей. І бажано, щоб ваші працівники могли повісити свої речі на тремпель. А вішалка в обмеженому просторі буде для цього не зручною.

Ці невеликі поради стануть в нагоді при облаштуванні невеликих кабінетів. Однак якщо все це здається Вам занадто проблематичним, у нас для вас є дійсно корисна рекомендація – можете звернутися до фахівців меблевої фабрики і вони запропонують готовий дизайн-проект офісу з урахуванням ергономіки і економії простору.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *