Поради як правильно обставити офіс або як змусити офісні меблі говорити
Ваш офіс може сказати про вашу компанію багато. Наприклад, які принципи для вас ключові, як ви ведете переговори, як ви себе позиціонуєте серед конкурентів. Але найголовніше – як ви ставитеся до:
- своїх відвідувачів;
- клієнтів;
- партнерів.
$IMAGE1-left$ Банально, але факт: зручні офісні меблі – це показник того, як ви виявляєте повагу. Може здатися несерйозним, але це факт. Комунікація може пройти на вищому рівні, але якою буде від неї толк, якщо клієнт просидить на незручному стільці, думаючи про те, як би звідси піти. Або весь час буде відволікатися на яскраве забарвлення меблів.
Найчастіше, для зустрічей з людьми ззовні організовують переговорні. Їх облаштовують максимально комфортно і просто. Часто важливі відвідувачі отримують запрошення в кабінет керівника. Але буває і таке, що клієнти обговорюють поточні питання безпосередньо в офісній зоні з рядовими співробітниками.
Для того, щоб правильно обставити офіс, є кілька загальноприйнятих правил, які підійдуть для оформлення будь-якого з перерахованих вище приміщень.
Фактори, які допоможуть облаштувати офіс правильно
Кольорова гамма
Дуже важливо, щоб відвідувача не дратували яскраво пофарбовані стіни або меблі яскравих тонів. Це може бути доречно в компанії, яка заробляє на креативі. Але навіть там головне не переборщити з яскравістю. У колірному оформленні меблів можуть бути корпоративні відтінки, але тільки стримані. Барвисті меблі доцільніше розмістити в зоні відпочинку. Наприклад, офісні кухні можна виготовити будь-якого кольору.
Круглі форми
Важливо, щоб столи були без загострених країв. Чіткі лінії далеко не завжди сприяють конструктивному діалогу. Всі знають, що круглий стіл – це крок до успішного завершення переговорів. До слова, м’які лінії і виїмки в столах є запорукою продуктивної роботи: вважається, що такі меблі найбільш ергономічні.
Зручність
Всі меблі, якими буде користуватися відвідувач, повинні бути зручними. Особливо це стосується таких виробів, як офісні стільці. Коли людині незручно сидіти, вона буквально зациклюється на цьому. Важлива інформація пропускається і як результат – зустріч проходить не продуктивно. Тому проявивши ретельність у виборі офісних стільців, ви демонструєте турботу про своїх клієнтів. Повірте, вони це оцінять.
Грамотне використання шаф для документів
Все більш поширеною стає тенденція використовувати офісної шафи як перегородки. Якщо вашим співробітникам доводиться часто зустрічатися з клієнтами саме на їхньому робочому місці, то зона для відвідувача повинна бути правильно обрана. На людину ніщо не повинно візуально тиснути.
Вибір офісних меблів так чи інакше може багато розповісти про вашу компанію. Головне, щоб ці розповіді вийшли хорошими.