Що-що, а магазин одягу вже точно починається з вішалки. І від того, яка це вішалка, буде залежить попит покупців. Те, як представлений товар, безпосередньо впливає на те, чи будуть його купувати чи ні. Тому купити торгове обладнання потрібно з розумом.
У наш час на ринку представлена величезна кількість магазинів, тому у покупця є право вибору. Якщо йому не сподобається: вітрина, обслуговування, манера виставки товару – він з легкістю вийде за двері і піде до конкурентів. Купити торговельне обладнання хорошої якості принципово важливо, хоча і власники магазинів у маленьких містах вже теж поступово відходять від пріоритету економії на користь пріоритету якості.
Отже, на що потрібно звернути увагу?
Якість
Як і в будь-яких меблів, якість грає головну роль в такому питанні, як яке торгове обладнання купити? Якщо мова йде про магазин одягу, наприклад, то асортимент буде постійно оновлюватися. Продавці будуть перекладати речі туди-сюди і ризик подряпин або інших пошкоджень буде високий. Потрібно подумати і про покупців в період знижок – вони буквально змітають все на своєму шляху. Тому має сенс купити торгове обладнання високої якості. Таким чином, Ви один раз витратити, зате потім не потрібно буде платити за низку ремонтів.
Розмір
Природно, під маленьке або велике приміщення потрібно купити торгове обладнання відповідного розміру. Якщо площа дозволяє – тут взагалі ніяких питань. Ви можете купити торгове обладнання без думки про те, як би його розмістити. У вас є можливість залишити в торговому залі місце, де людина може розвернутися. І заодно представити товар в найкращому вигляді.
Інша справа – маленькі магазини. Тут потрібно придумати, як вмістити торгове обладнання, уявити товар і уникнути відчуття “замкнутого простору”. У таких випадках правильним рішенням буде купити торгове обладнання під замовлення. Є ще один маленький секрет. У маленьких магазинах потрібно приділити особливу увагу вітрині (так товар буде представлений, а місце зекономлено) і касовому боксу. Економити на розмірі останнього – це серйозна помилка. Покупці повинні мати достатньо місця, щоб розкласти свої покупки на касовій стрічці. Це, по-перше, елементарна зручність, а по-друге, правильний психологічний хід. Вид широкої стрічки для товара створить враження, що людина може собі це дозволити, а в магазині часто будуть здійснюватися великі покупки.
Кольорове рішення
На відміну від офісів, в магазинах можна проявити фантазію і купити торгове обладнання яскравих відтінків. Все залежить від виду магазину:
- дитячий;
- спортивний;
- чоловічий;
- жіночий;
- магазин для одягу і так далі.
Головне, щоб колірна гамма вигідно підкреслювала товар (зелені кольори, до слова, сприяють бажанню купувати) і відповідала продукції, що продається. Вечірні сукні можуть смішно виглядати на тлі яскравих світлих тонів, тоді як дитячі іграшки будуть виглядати дивно на сірих і чорних вітринах. Якщо у Вас є корпоративний колір – це ідеальне рішення для мережі магазинів.
Конструкція
Магазини одягу або взуття припускають наявність різного торгового обладнання. Найголовніше, щоб покупцеві було зручно дотягнутися до товару. Тому рішення, яке торгове обладнання купити, ви ухвалюєте відштовхуючись виключно від специфіки магазину.
Обладнання для бізнесу – це запорука великих прибутків і великої кількості клієнтів. Покажіть, наскільки вам подобається товар – і він сподобається покупцям.