Ділимо територію: як уникнути конфліктів в офісі за допомогою меблів

Ділимо територію: як уникнути конфліктів в офісі за допомогою меблів

В одному офісі часто зустрічаються люди з різними темпераментами, характерами, життєвими переконаннями. Це нормально. І також нормально, коли співробітники можуть в чомусь не погоджуватися один з одним. Рідко трапляються колективи, в яких все добре і ніколи не буває конфліктів. Будьте готові, що в офісі завжди будуть битви позицій, переконань та ідей. Але спосіб згладити ситуацію є. Чи знали Ви, що обстановка офісу багато в чому впливає на рівень конфліктну у вашому колективі?

Планування кабінету

Якщо мова йде про маленьку кімнату, розраховану на кількох людей, то це складне питання, але яке можна вирішити. У кожного співробітника має бути його особистий простір настільки, наскільки можливо. Як варіант, ви можете замовити офісні столи під замовлення: фахівці зроблять їх невеликого розміру так, щоб всім вистачало місця. Звичайно, є певні незручності – куди покласти речі та інше. Але зате це навчить ваших співробітників порядку і організації робочого місця.

Що стосується шафи для документів, то в маленькому кабінеті вона небажана. Можливо, є сенс придбати тумбу для офісу. Ці меблі можуть бути як роздільником для робочих місць, так і додатковою поверхнею. Офісна шафа для документів буде захаращувати простір і нависати над кимось – а це негативний психологічний ефект.

Що стосується одежної шафи – то її краще розмістити біля дверей, щоб вона нікому не заважала.

Планування open space

Приміщення такого простору передбачає значну площу. Тут немає необхідності економити місце, але краще поділити кімнату на зони для кожного співробітника. Пам’ятайте, що особистий простір – це принципово важливо. До речі, для роздільників ідеально підійдуть шафи для документів: і зручно, і практично. Вони допоможуть створити ілюзію не одного приміщення, а кількох кабінетів, до того ж будуть виконувати функцію архівів.

Якщо ви хочете купити офісні тумби для open space простору, раціональніше вибрати пересувні моделі. Таким чином, вам легко буде звільнити місце для корпоративу, наприклад.

Організація зони відпочинку і кухні

Принципово важливо, щоб зона для прийому їжі була відділена від робочої. Пам’ятайте, що наявність офісної кухні – це важливий момент підтримки спокійної атмосфери в колективі. Пам’ятайте, що тут не тільки їдять, але і базікають за чашкою кави або чаю. Неформальне спілкування також важливе, і місце для нього має бути.

До речі, колірний момент теж важливий. Зелений – заспокоює, теплий жовтий – налаштовує на доброзичливий лад, стриманий синій – сприяє травленню. У зоні відпочинку може бути невеликий диванчик і журнальний столик. Найчастіше, у багатьох компаніях функції зони відпочинку виконує кухня.

Якщо офіс облаштований стильно і зручно, співробітники менше будуть дратуватися. Вони не будуть психувати через те, що їм ніде розвернутися, або далеко йти, щоб покласти документи в шафу. Отже, вони будуть більш терпимо ставитися один до одного, а значить у вашій компанії буде адекватна робоча атмосфера.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *